They’re waiting for you, Gordon…

Rad Crew er tilbake etter påskeferien, og denne gangen har vi en gigantisk episode å by på.
Vitenskapen har gitt oss mye bra: moderne medisin, romfart, roboter. Men i spill går det ofte galt når vitenskapsmenn og -kvinner får litt for frie tøyler. I denne episoden snakker vi om de eksperimentene som virkelig gikk galt. Noen av dem endte til og med opp med å true hele planeten.

Men vi får også tid til å snakke om Axiom Verge på PlayStation 4. Ukens gjest, Gamer.nos Audun Rodem, har kost seg med rollespill-frieriet Pillars of Eternity, og gjengen diskuterer det stadig like gode, men også frustrerende Bloodborne. Til slutt tar vi frem svarene på forrige episdes spørsmål om lytternes vanskeligste spillopplevelser

I studio denne gangen sitter Are Ness Fløgstad, Inger Lise W. James, Stian Askeland og Jostein Hakestad, mens Audun Rodem er med over Skype.

  • (00:00 – 28:42) Intro og Topp 5 vitenskapseksperiment som gikk fryktelig feil
  • (28:42 – 44:00) Nyheter
  • (44:00 – 59:40) Axiom Verge
  • (59:40 – 1:22:05) Bloodborne
  • (1:22:05 – 1:52:00) Pillars of Eternity, m.m.
  • (1:52:00 – slutt) Lytterne svarer: hva er det vanskeligste spillet du har spilt?

Pauseklipp:  Deadly Premonition, Cave Story. Sluttklipp: Metroid.

ABONNEMENT:

RSS FEED (ALLE SHOW)RSS FEED (KUN RAD CREW) / iTUNES (ALLE SHOW) / iTUNES (KUN RAD CREW)

Om forfatter

Avatar

Jostein Hakestad startet podcastnettverket Rad Crew i 2011. Han skriver også for PressFire.no.