Rad Crew S16E20: Red Dead, Blizzcon og Tetris Effect

Vi går i dybden på «Red Dead Redemption» i ukens episode av Rad Crew, og snakker om alt som gjør spillet til en unik og ambisiøs spillopplevelse. Det er ikke alltid illusjonen holder, men for det meste er spillet fortryllende, ifølge Are som har spilt over 80 timer av det.

Vi snakker også om den magiske «Tetris Effect»-demoen som gjorde oss helt usannsynlig hyped på det fulle spillet som kommer nå på fredag. Hvor i alle dager kom dette fra? Pluss: Enda mer «Dragon Quest XI»! 

I nyhetene følger vi så klart opp Blizzcon, på godt og vondt. Kanskje mest vondt denne gangen? Mye gikk galt for Blizzard da de skulle annonsere et nytt mobilbasert «Diablo» til fans som ikke egentlig ville ha det. Men hey, «Warcraft 3» ser kult ut i det minste.

Det blir en aldri så liten historietime i ukas Topp 5-liste da vi snakker om de merkeligste portene av spill noensinne. Husker du «Guitar Hero» på Nintendo DS? Hva i alle dager var det for noe?  

Nintendo annonserte også en hel haug med «Super Smash Bros»-greier, og det har heller ikke gått oss hus forbi. Hype-nivået vårt er kanskje ikke helt på topp som hos fansen som føler de ikke blir hørt når Waluigi fremdeles holdes utenfor spillet som spillbar figur.

Catch you later down the path somewhere, pard’ner!

iTunes — RSS-feed — Direkte nedlasting

TAKK TIL EXECUTIVE PRODUCERS:

Eirik Haver, Christian Langeland, Ole Jørgen Øverby, Mikkel Andreas Granrud, Thomas Folgerø, Erlend Solberg, Thor Olav Iversen, Tor Magnus Knudsen, Raymond Kaspersen, Alexander Gjelstenli, Isak Pedersen, Henning Wold, Erik M Ingstad, Bjarte Rossehaug, Kim Mygland, Stian Mæland, Gjøran Helge Nilsen

Play